14. června 2011

14.06.2011 Wandering around



Není nad to, když se den podělá hned ráno. To takhle člověk vyjede za prací z HK do NB, tak akorát na čas. Ovšem co čert nechtěl, v Nechanicích objížďka. Nějak jsem lehce zazmatkovala a včas neodbočila. Říkám si, inu co, vezmu to značenou objížďkou pro kamiony, to bude jen o něco málo delší. Tak jsem poctivě následovala značení (ač mi můj orientační smysl říkal, že to je divný, hodně divný) až jsem přijela - ha, zase zpátky do HK. Ona je totiž kamionová doprava odkloněná na jinou výpadovku z HK, zrádně, proto se to tam vracelo. Učiním tedy druhý pokus. V Nechanicích odbočím, jak ukazuje objížďka. Leč silnice se postupem času rapidně zhoršují, značení řídne, až zmizí docela. Pidivsi jedna za druhou, není moc čeho se chytit. Všude traktory. Nakonec se chytám jedné z hlavnějších cest a slavně vjíždím do cíle.
Zpoždění: 50 minut
Najeto: cca 55 km (místo 8!)
Nádrž: Prázdná na rezervu
Grrr!

2 komentáře:

  1. Na to se nedá nenapsat: "Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cestou."

    OdpovědětVymazat
  2. MK: Je fakt, že nejsložitější objížďky bývají nejhůř značené :-(

    OdpovědětVymazat