25. dubna 2014

25.4.2014 Wednesday in Friday

Ve středu chodím běhat. Ok, zatím jsem byla třikrát, ale dle hesla "Jednou je nikdy, dvakrát je vždycky" už to tak prostě je. Jen mi tuhle středu bylo nějak nedobře a ve čtvrtek jsem to zase nestihla, tak nakonec z toho byl běhací pátek. Každopádně jsem už počtvrtý uběhla v kuse 1500m, což je něco, co jsem doteď neuběhla nikdy v životě (a ano, pamatuju si, jaký to na základce/gymplu bylo utrpení). Zas a znovu jsem se přesvědčila o tom, že úplně nejvíc ze všeho je to u mě otázka psychiky. Vím, že to jde, tak to prostě jde. Znovu a znovu. A snad i líp a víc a rychleji. Postupně... :)

4 komentáře:

  1. Tohle je Rubikon, který asi nikdy nepřekročím... běhání prostě ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to myslela, ale ono je to překvapivě fakt dost dobrý. :) Nejjednodušší sportovní aktivita, žádný extra pomůcky, nikam nemusíš lítat přesně na čas, flexibilní...

      Vymazat
    2. Já vím, no. Ale tak strašně neba... Třeba až jednou dospěju :D

      Vymazat