5. prosince 2014

5.12.2014 The only St. Nicholas

Opět tu byl pátek a já potřebovala do centra pro maso. Po tom částečném fiasku minulý týden jsem se rozhodla jet radši autobusem, očekávala jsem pulzující centrum s Mikuláši, anděly a čerty. Noo, očekávala jsem marně. Ve městě bylo polomrtvo, po Mikuláších nikde ani stopa, řetězy neřinčely, děti nebrečely strachy... Až v jedné odlehlejší uličce jsem konečně jednu skupinku uviděla, ale místo aby šli korzovat, tak se jen narvali do auta a odjeli. Takže buď to začíná být slabší s tradicema, nebo je něco shnilého ve státě dánském městě Hradci...

5 komentářů:

  1. Ne, že bych nějak zvlášť pozorovala ulice, ale uvědomila jsem si, že jsem letos neviděla taky ani jednoho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že se všechno přestěhovalo jen do obchoďáků... :/

      Vymazat
    2. Pro příští rok velmi doporučuji čertovské pokusy na PřF UHK.

      Vymazat
  2. Hlavně, že aspoň do školky přišli ;-)

    OdpovědětVymazat