25. června 2011

22.06.2011 Storm



Slibovali extrémně teplý den a na večer bouřku. Nespletli se. Původně jsem měla v plánu před devátou vyrazit do města a poveselit se ve víru velkoměsta, ale když jsem viděla tu valící se masu, nějak jsem si to rozmyslela. Vcelku moudře. Pozavírala jsem okna, vypnula z elektřiny, co se dalo. A na poslední chvíli jsem se rozhodla ještě dojít s odpadem do kontejneru, mimo jiné i proto, abych si venku udělala pár posledních fotek. No a jak jsem spěchala zpátky domů, tak mi v blbých botech uklouzla na schodech noha a koleno s tupým křupnutím (fuj!) tvrdě dopadlo. Odbelhala jsem se nahoru a začalo divadlo. Vítr, déšť, hromy, blesky. Jak jsem očekávala, tak nám preventivně vypnuli proud, tak jsem si udělala svíčkový čtecí večer. Asi po dvaceti minutách nahodili, tak jsem si říkala, že to snad ani nestálo za to, ale bylo to opravdu jen na chvíli. Pak mi blikli ještě 2x. Definitivně rozsvítili až v noci. Stylovým večerem jsem tak aspoň trochu dohnala čtecí resty, co pořád mám...

1 komentář: