7. března 2012

05.03.2012 MOO day


Popravdě řečeno, den začal dost mínusově. Daleko nad ránem se mi do postele infiltroval Mišák, čili jsem byla nepříjemně nevyspána. Od rána mě bolela hlava. U dopoledního filmu jsem seriózně usnula u stolu. Před obědem jsme se vykulili v rámci rekonvalescence aspoň na malou procházku - příjemné jarní počasí venku mi pravda trochu pomohlo...
Odpoledne jsem se chystala zajet aspoň na pár hodin do práce. A prozřetelně jsem před odjezdem zkontrolovala schránku. Přišlo mi MOO! Měla jsem radost, jak to pěkně vyšlo, že mi MOO nálepčičky dorazily akorát k narozeninám. Made my day (no.1)!
V práci se mi kupodivu i dost dařilo a udělala jsem toho víc, než jsem čekala. Ovšem po páté hodině jsem to zabalila a svištěla do města. S holkama do kina. A to mě ještě u pokladny přepadli oba mí chlapi, kteří tam narychlo přisvištěli, popřáli mi a předali balíček té nejbožštější čokolády. Made my day (no.2)!
Pak teda kino - The Artist. A hodinové žvanění s holkama u kafe. Prostě nakonec ten můj narozeninový den zas tak špatný nebyl. Ačkoliv teda 36 je příšerný číslo... :/

Žádné komentáře:

Okomentovat