6. března 2014

6.3.2014 New book

Už dlouho Matýsek koukal na knižní upoutávku na konci své vánoční knížky - byla tam jedna traktůrková. Moc se mu líbila, furt mi ji ukazoval. Tak když jsem ji dlouho nemohla nikde sehnat, rozhodla jsem se nakonec objednat ji na netu. A dnes dorazila. To jste měli vidět - nejprv koukal naprosto ohromeně, ale jakmile pochopil, tak ji fakt nedal celý den z ruky. V poledne si ji vzal sebou i do postýlky. S blaženým výrazem ji za den 100x prolistoval, už přesně ví, kde je jakej traktůrek, kombajn i bagřík. Zkrátka mám dojem, že o moc větší radost jsem mu udělat nemohla. :D

1 komentář:

  1. Marná sláva, gender nepřemůžeš - Brigule dneska vytahala v herně komplet všechny panenky a většinu kočárků. Hrací mašinkou nebo odrážecí motorkou taky nepohrdne, ale panenky jsou top...

    OdpovědětVymazat