19. května 2014

19.5.2014 Climbing

Minulý týden jsem pro Mišáka objednala hodinu lezení na stěně. Šlo mu to parádně, čtyřikrát si to vylezl až nahoru, do těch asi pěti metrů, slanil dolů, poslouchal svého instruktora, snažil se a ještě ho to bavilo. Normálně jsem se nestačila divit, jak velkej!
K lezení se dostal přes své bratrance ze Zlína, jednou jsme se na ně byli podívat i přímo na stěnu, něco malinko si tam zkoušel a pak z něj časem vypadlo, že by se mu to taky líbilo. A vzhledem k tomu, jak mu to šlo v lanovým parku, tak mi to pro něj začalo připadat jako rozumná volnočasová aktivita (lepší než ten fotbal, co o něm pořád mluví). Našla jsem si, kde je v Hradci stěna, přečetla si o kroužcích pro děti, takže zbývalo už jen si to tam vyzkoušet. A vzhledem k tomu, jak se mu tam dařilo, tak budu doufat, že to od září vyjde...

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Všechno? :D Obecně mám výhrady ke všem "moderním a trendy" sportům, který jen vedou k vrcholovýmu sportu. Nechci dítě 3x tejdně na tréninku, ale aby chodilo rádo ven a rádo se hejbalo.

      Vymazat