7. září 2011

06.09.2011 Brave kid gift



No, tak dnešní ráno bylo zatím naprosto nejúchvatnější. Od půl sedmé, kdy za mnou Miškin přišel do postele, až do osmi (téměř) nepřetržitě brečel. Že tam nechce, že tam nebude, že se mu tam nelíbí. A furt dokola. A k tomu srceryvnej pláč. Mňamka. Tak jsem mu pak ve slabé chvilce slíbila, že když bude statečnej, že ho pak doma bude čekat nějaká hračka. Shodou okolností jsem pak na nákupu viděla takovejch skvělejch věcí (cenově rozumné drobné hračky s velkým potenciálem zábavnosti :)), že jsem pak doma přebírala, co z toho teda dostane a co schovám na jindy. Nakonec jsem vsadila na jistotu - Pú časopis s hračkou. Vlastně dvěma. A nemýlila jsem se, zafungovalo to perfektně. Multibublifuk jsme sice taky vyzkoušeli, ale okýnkový "pexeso" - to bylo to pravý. Jako už pokolikátý... <3

1 komentář: