13. ledna 2012

12.01.2012 Undershirt


Víte, co to Mišák na fotce ukazuje? Tílko. Obyčejné bílé tílko. Problém je, že není jeho. :D
To jsem s ním takhle byla doma v koupelně a rovnám mu tričko do kalhot, aby mu netáhlo na záda (byť mu to vydrží maximálně tak půl minuty a pak už má zase záda holý, brrr), a najednou na mě blejskne pod trikem něco bílýho. Zpozorním, prozkoumám - bílýho Mišák nic nemá a rozhodně jsem mu nic takovýho ráno neoblíkala. V první chvíli mě napadne, jestli si ve školce třeba nezapomněl sundat pyžamovej vršek. Ale kdepak, je to tílko. Ptám se ho na původ, ale pochopitelně neví. Dodatečně ho vyděsí, že na sobě má něco, co mít nemá (Mámo, sundej to ze mě! :D). Tak milé tílko večer sbalíme a nachystáme ke školkovým věcem, pěkně ho vrátit, kam patří. Protože touhle dobou už se maminka doma ptá své malé holčičky, jaktože nemá tílko a kde ho (probůh) nechala?! :)

6 komentářů:

  1. Tak tohle mě teda hodně pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pravá majitelka se už našla ?

    OdpovědětVymazat
  3. @MK: Netuším, musím se v pondělí přeptat pana učitele, jestli už tílko některé mamince udal... :)

    OdpovědětVymazat
  4. @Oli: No, jako na 100% to nevím, ale s panem učitelem jsme se shodli, že žádnej jeho školkovej kluk tílka nenosí... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přijít domů v tílku od nějaké holky a všichni to považujou za roztomilý. To je důvod, proč by chtěla většina zpátky do školky.

    OdpovědětVymazat