23. ledna 2012

23.01.2012 Dragon day


Úplně vidím, jak si říkáte - WTF, jakej dragon day? A jak to sakra souvisí s tou fotkou?? :D Tak abych vám to objasnila, ne...? ;)
Tak jednak to je asociace k zahájení čínského Roku draka a pak to taky má asociovat krásné české rčení "den na draka". (Vtipné, že? :D) Začalo to pravda už nocí na draka, protože Mišák poté, co se v 01:37 probudil na čůrání, odmítl zalehnout do své postýlky a nasáčkoval se k nám. Důsledek: nevyspal se z nás pořádně nikdo neb dítě spalo většinu času diagonálně. Ráno jsem Mišáka vylifrovala do školky (sice je pořád zarýmovanej a lehce kašle, ale teploty pořád nemá, tak co) a sebe do práce. Střevní chřipka mě bohužel ještě úplně nepřešla. V práci se mi nedařilo. Cestou domů jsem chytla lehké krupobití (proto to foto :)), ačkoliv předtím i potom svítilo sluníčko. Doma další a další kola záchodové nemoci. Jídla jsem za celý den snědla jen povinné minimum. Černý čaj už nemůžu ani vidět. Prostě, den na draka, co vám budu povídat...

2 komentáře:

  1. Pravda, nezačal vám moc dobře... ale jinak to má být úspěšný rok... Tak ať je líp! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že dnešní den už byl jen "na dráčka" :-)

    OdpovědětVymazat