25. února 2012

24.02.2012 Provence


Výjimečně kulturní večer, takový jsem už dlouho nezažila. Frankofilní kamarádka mě vytáhla na besedu s Janem Šmídem, známým autorem mnoha knížek o Francii. Překvapení mě čekalo na každém kroku - neskutečný počet lidí, co na přednášku přišly (místo desítek rozhodně spíš stovky), cena za vstupenku (já nevím, ale 120,- mi přišlo jako docela dost O:)), sám Jan Šmíd (příjemný a charismatický hlas, spousta znalostí a vědomostí, ale jinak i tak trochu popleta a technický antitalent), moje znalosti o Provence (ehm, v podstatě dost nulové, musím kriticky přiznat :D) nebo o Peteru Maylovi (ano, další oblast, kde se mohu značně zlepšovat). Zkrátka a dobře, pozoruhodný večer.
Obzvlášť příjemné pak bylo zakončení celého večera v Satchmu u mexické pikantní polévky a 11° piva Hron - obojí bylo naprosto dokonalé! Díky, holky! :)

2 komentáře:

  1. Já snad i nahlas ! A připomnělo mi to, že paní "Oli" chci moc poděkovat za překrásné vyprávění o Provenci na jejím blogu !

    OdpovědětVymazat