6. září 2013

06.09.2013 Cooking


Dnešní den jsem - pro mě velmi nezvykle - strávila celé dopoledne u plotny. Vaření opravdu není mé hobby, snažím se o co nejjednodušší a nejrychlejší jídla, nároky mám nízké. Ale už kolikátý den mi v ledničce trčela cuketa, co jsem si v dobé víře koupila, a stejně tak sáček gumových rohlíků. Byl pátek a bylo mi jasný, že do víkendu to prostě musím zpracovat.
No, takže, cuketovou polívku jsem překariovala, sice v receptu psali lžičku kari, ale holt jsem to nějak přepískla. Žemlovka vypadá zdánlivě jako nezkazitelná, ale i to se mi povedlo. V jednom receptu na netu jsem našla tip, že je dobrý do tvarohu přidat vanilkovej puding (mňam!), že to dobře drží tvar. Nevím jak komu, ale mně teda ne. Rohlíky se upekly dobře, ale ta polotekutá tvarohová kejda vevnitř teda moc dojem neudělala, no. Ještě že Mates jí všechno...
Takže tak, příště se na to půldenní kuchtění zase vykašlu... :D

1 komentář:

  1. cuketu bych zapekla nebo osmažila do těstovin, s polívkou bych se taky prdět nechtěla :))

    OdpovědětVymazat