22. září 2013

22.09.2013 Sunday´s workout

Po sto letech (ok, tak ne, jen po necelých dvou) jsem se dokopala večer cvičit. A rovnou pěkně hodinu a půl - nejprv makačka na bosu, pak posilování na fitballech. Úžasný, ale měla jsem dost. :)
P.S. A ještě si sem musím napsat, že jsem pekla podzimní zeleninu, která teda nadchla nejvíc Matýska - po pečené dýni byl jak ďas. Mimochodem, ze zbytku jsem udělala omáčku z pečené pozdimní zeleniny k těstovinám a to mělo taky velký úspěch. :)

5 komentářů:

  1. Co je to narůžovělé, nemůžu poznat ?

    OdpovědětVymazat
  2. To vlevo dole? To je tričko. A to uprostřed nahoře je kus sportovní podprsenky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslela tu zeleninu, chi,chi, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi batát, ne? Je tam dýně, lilek, červená cibule a batát. :)

      Vymazat