12. října 2013

12.10.2013 Autumn harvest

Dopoledne město - knížky a kafe - odpoledne taky město. S dětma do nově upraveného (a ještě ne úplně hotového) parku. Na první pohled idylka - krásný hřiště, cestičkový labyrint, průlezky, pískoviště, houpačky - paráda. Ale problém byl právě v té nedostavěností - chyběly cestičky, všude jen deseticentimetrová vrstva bláta. Takže jsem měla své dva kluky za chvíli jak prasátka, ale to pravda vadilo jen mně. :) Dál už jsme pokračovali kulturní procházkou přes jezírka i novými cestičkami kolem nich, Mišák házel kamínky, Mates byl nadšen z kachen a psů, no a já jsem se kochala podzimem. Úžasně barevné listí na stromech i na zemi, nemohla jsem ho tam nechat. Osobně mám pocit, že takhle nádherně barevný podzim už nějaký rok nebyl... :)

5 komentářů:

  1. A prý ještě nějaký čas vydrží !

    OdpovědětVymazat
  2. Hurááá, už jsem měla puffiní absťák! Jinak je fakt krásně, na to, jak bylo mizerný a ošklivý září, jsem s tím ani nepočítala... Loni určité tak teplý, suchý a barevný konec října nebyl!

    OdpovědětVymazat
  3. Takovýhle podzim fakt miluju, ty barvy mě dostávají! Ale teda furt mi vrtá hlavou, proč se listopad jmenuje listopad, když všechno listí padá v říjnu. Chm?!?

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ahaaaaaa! Jsi geniální!! Já furt myslela, že listo-pad, listí padá :D

      Vymazat