30. října 2013

30.10.2013 Drak theatre

Na dnešek byla naplánovaná firemní akce pro děti - místo Mikulášské nabídky naplánovali dětské představení v Divadle Drak. Vzheldem k tomu, že jsme v divadle ještě nebyli, tak jsem nás všechny přihlásila. Teď mi to pravda komplikovala Mišákova nemoc, ale nakonec jsem se rozhodla jít tam i přesto - a rozhodně jsem nelitovala. Obě (!) děti byly na pohádce Štěně nebo špenát? naprosto úžasný - Mišák si to maximálně užíval, smál se (až se z toho vždycky rozkašlal), opakoval vtipné hlášky, rozhodně byl nejhlasitějším a zároveň nejvěčnějším divákem v publiku. Perličkou bylo, když na jevišti zaznělo na zlobivého robota káravé: "Ty jsi ale ..." A Mišák zezadu dostatečně nahlas doplnil: "Idiot!" :D
Že se to bude líbit Mišákovi, to jsem tak nějak předpokládala - divadelní představení ve školce má rád, ale že bude hodnej i Matýsek, to jsem fakt nečekala. Celou dobu (hodinu!) koukal, po svém okomentoval pejska, kočičku i zlýho pilouna na jevišti, ale jinak byl jako pěna. Úžasný výkon. Příjemně mě oba překvapili, stejně jako celé divadlo Drak - myslím, že jsme tam nebyli naposled. :)

4 komentáře:

  1. No, to j krása - chtěla bych tam být malou muškou ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak si ty děti okolo užily Vašich bacilů :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě jsem i tohle brala v úvahu, ale Mišák měl zánět průdušek, to není nakažlivý, jen měl v sobě zánět.

      Vymazat