1. listopadu 2013

1.11.2013 Swollen lip

A máme tu listopad. A opravdu, list už opad (díky, Quanti, pořád mě dostává genialita tohoto vysvětlení :D). Ale teda nezačalo nám to nějak úžasně skvěle, ani náhodou. Ještě za tmy (5:24 - opomněla jsem poznamenat, že jsem včera byla na pivu a rozhodně jsem neměla v úmyslu vstávat takhle brzo :)) mě přišel vzbudit Mišák. Ráno, někdy během ranního koloběhu (koupelna - snídaně), se Matýskovi "povedlo" spadnout tak úspěšně, že si zevnitř rozrazil ret a odřel bradu. Řev, oba od krve, no, veselé to bylo. Naštěsní nic tragického, žádné zuby venku, ale ret mu teda napuchnul pořádně. No, a aby se to nepletlo, tak Mišákovi nejspíš nějak nesedly nenáviděné kapky na lačný žaludek a vyhodil mi snídani. Fakt jsem měla radost, že jsem pak byla schopná zajet na skútru do města pro maso/pečivo/zeleninu aniž by se mi něco stalo... :)

5 komentářů:

  1. Počkej, tak nalačno nebo po snídani? Nebo vyhodil cizí? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapky nalačno, pak snídaně, pak snídaně ven...
      Další dny jsem pořadí přehodila a třetí akce už se naštěstí neopakovala... :)

      Vymazat
    2. Jotakhle! Mně říkali v lékárně, že pokud možno po jídle, ale jednou mi to myslím vyhodila po jídle a jednou bez. Taky jsem z toho vždycky měla nervy, ale pak se ukázalo, že spíš záleželo na poloze a stylu podání :)

      Vymazat
  2. ... tak doufám, že tím jste vyčerpali listopadový příděl katastrof :-)

    OdpovědětVymazat