8. listopadu 2013

8.11.2013 Chipped tooth

Jsem se ráno pěkně zhrozila, při ranním přebalování jsem si všimla, že má Matýsek uštípnutej kousek zubu! Byla jsem v šoku. Ovšem není se moc co divit, on je fakt ďáblík všudylez, poslední týden leze střídavě na svou a na Mišákovu vysokou židli, většinou tam sice bývá hodnej a je vidět, jak je na sebe hrdej, že to dokázal, ale čím později, tím hůř. K večeru už padá jako hruška a minimálně jednou za večer se mu to bohužel povede. Nepomůže přisunutí ke stolu - sám si ji odsune, jediná pomoc je, když na ní sedí Mišák. Ale jakmile je Mišák pryč, tak šup šup, za dvě vteřiny je už zase nahoře. Myslela jsem, že se aspoň poučí z těch pádů, ale houby, láká ho to pořád stejně. Nezmar, to dítě. :/

4 komentáře:

  1. No, naštěstí to není moc, ale mohlo by stačit, že ?!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, toho se děsím :( B. taky padá jako hruška a nejhorší to je taky když je unavená... zatím má jen sbírku modřin, ale člověk neví dne ani hodiny :( a Mates má taky mezírku mezi jedničkama! To maj všechny děti? Myslela jsem, že už jí zůstane :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišák měl/má taky mezeru a zatím mě to nějak nezneklidňuje, podle mě to ty druhý řezáky zaplní. Koalix prej taky měl jako malej mezeru a teď má chrup normální... :)

      Vymazat
    2. Když já bych právě naopak snad i chtěla, aby jí zůstala, ona jí sluší... ;)

      Vymazat