28. listopadu 2013

28.11.2013 With one

Matýska pořád trápí rýma, tak jsem si na dnešní nákup do města vzala jen Mišáka. A zjistila jsem, že ideální kombinace je jeden rodič - jedno dítě. Když mám oba, tak toho mám moc, takhle to bylo akorát, dokonce jsme si spolu zašli na kafe... :)

5 komentářů:

  1. Babyccino? :) jinak nepoznala bych ho, vypadá hrozně velkej! :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak jinak, já na kafe, on na horkou bílou čokoládu, nevyjádřila jsem se přesně... :D
      A je velkej!

      Vymazat
    2. Ono je víc věcí, co si můžou prckové v kavárně dát, mě nadchla akce v McCafé, že k objednané kávě rodičů dostanou děti mléko s mléčnou pěnou zadarmo :)

      Vymazat
    3. A to je dobrý, to jsem nevěděla! :)

      Vymazat
  2. To je fajn, že se vám to vydařilo.

    OdpovědětVymazat