21. prosince 2013

21.12.2013 Animals

Jen s Mišákem jsme se dnes vydali do města, a jelikož poštu i nákup jsme vyřídili překvapivě rychle, stavili jsme se na skok i na hradeckých vánočních trzích. Trdelníci měli teda bohužel zavřeno, ale vyřádili jsme se jinde - u magnetkovýho stánku měli 4+1 akci, tak byť jsme šli původně jen pro sovu, nakonec jsme navybírali kromadu zvířátek.
A celou cestu domů se mě magnetkový tučňák Mišákovým hlasem vyptával:
"A co žere koník?"
"Trávu a seno, je to býložravec."
"A co je to býložravec?"
"Ten kdo žere jenom rostliny a ne maso."
"Takže mi nesežere moje ryby?"
"Ne, nesežere, neboj."
"A kdo je třeba ještě býložravec?"
"Třeba zebra, žirafa,..."
"A co je to zebra?"
"Zebra je takovej pruhovanej kůň, co žije v Africe. Nebo v zoo."
"A co je to zoo?"
...
Velmi zábavné to bylo. :D

4 komentáře:

  1. Oh my :D ale magnetky super, to jsem u nás neviděla!

    OdpovědětVymazat
  2. (A zrovna ta sova mi přijde nejmíň povedená... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že nám to v létě s tím ZOO vyjde :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děti z nich jsou každopádně nadšený... A sova se nám líbila, tou to začalo... :D

    OdpovědětVymazat