12. června 2014

12.6.2014 New colors

Tak trochu den debil. Auto v servisu, Koalix na firemním survivalu, ale potřebovali jsme se koordinovat. A do toho mi - velmi nenápadně, během dopoledne - telefon začne psát, že nemůže najít simku. Všechno jsem zkontrolovala, vypnula, zapnula, dokonce jsem začala podezřívat svého drahého operátora, jestli mě nááááhodou neodstřihnul, ale ne, u něj to vypadalo všechno ok. Ale prý asi došla funkčnost dané simky. Jo, a aby toho nebylo dost, tak přes poledne (čas mého počítačování) přestala chodit wi-fi, takže jsem byla totálně nahraná. Pro auto jsem nakonec jela naslepo (naštěstí bylo, byť jsem si tam musela hodnou chvíli počkat) a pak hned vyměnit simku. Naštěstí to byla rychlovka, vyměnili hned a ochotně a všechno pak fungovalo a svět začal být zase trochu hezčí...
Tak jsem bezostyšně využila toho, že jsem bez dětí a koupila si zase pár nových kousků do skříně. Když jsem totiž nedávno podle fotek viděla, jak mám některý trička dlouho, málem jsem se zděsila. A pěkně jsem to rozjela - pořádný barvy, ať nejsem v těch svejch tradičních přírodních barvách furt jen jak mechem obrostlej šutr... :P

2 komentáře:

  1. To přirovnání na konci mě složilo :DDD barvičky jsou fajn, aspoň tě kluci nezapomenou v lese ;P

    OdpovědětVymazat