8. června 2014

8.6.2014 Heatstroke

...a neděle teda nezačala nejlíp. Od rána mě hrozně bolela hlava, ale během dopoledne se k tomu přidalo ještě i břicho (snídaně šla ven v čase oběda, všechna voda během odpoledne, ble), byla jsem zelená, jen jsem ležela, pospávala a bylo mi mizerně, jako už dlouho ne.
Původně jsem si myslela, že to je nějaká forma střevní chřipky, ale vzhledem k dalšímu průběhu jsem nakonec musela uznat oprávněnost Koalixovy diagnózy, že to byl velmi pravděpodobně úžeh. Na hradovýletě jsme byli většinou ve stínu, ale celé sobotní odpoledne jsem fungovala s nezakrytou hlavou (ne, fakt nemám cyklistickou přilbu) a holt se to projevilo. Nejhorší je, že obvykle naprosto spolíhám na svoje vnitřní "hodiny", který mi spolehlivě dávají vědět, když se něco děje. Minimálně mě posílají pryč ze sluníčka. Ale v sobotu nic. Celou dobu mi bylo naprosto skvěle a libovala jsem si, jak je krásně a přitom není moc teplo a jak se nám ten cyklovýlet pěkně vydařil...
No, rozhodně jsem tak mizernou a beznadějně zabitou neděli už dlouho neměla.

1 komentář: