27. června 2014

27.6.2014 School report day

To se mi zase jednou něco poštěstilo - potřebovala jsem do fakultky na krev a když už jsem byla ve městě, tak jsem se stavila i na nákupy do centra (obvyklé předvíkendové zásobování masem, pečivem - nejlepší chleba v HK - a zeleninou). Všude neskutečný nával, nastrojený i anti-nastrojený děti a mládež, zastávky plný, kvůli zástupům byl dokonce u přechodů policista, aby auta vůbec někdy přejely, no prostě radost.
Příště si harcování do města v den vysvědčení rozmyslím! :)

3 komentáře:

  1. Jo aha, vysvědčení... Koho to zajímá, co :))) už delší dobu mám pocit, že by se mezi naší vlastní školní docházkou a dobou, kdy začnou do školy chodit naše děti, měli školáci uzavřít někam do skanzenu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je miliónovej nápad! :D
      Nejhorší je, že už jen rok a už se mě to zase bude taky týkat... Jak to letí, potvora... :/

      Vymazat
    2. No pekelně, je mi jasný, že se taky ani nenaděju... :/

      Vymazat