2. listopadu 2014

2.11.2014 Flying gift

Jak už jsem psala v narozeninovém postu, hlavním Mišákovým dárkem byl vyhlídkový let. Už dřív jsme několikrát uvažovali o tom, že se někdy proletíme. Jeden vyhlídkový let dostal před pár lety děda, ale to byl Mišák ještě moc malý. Ale pořád jsme o tom někdy do budoucna uvažovali. Poslední dobou Mišák párkrát prohodil, že by se někdy rád proletěl, tak když si pořád nemohl vybrat žádný dárek, napadlo mě, že by mohl být pravý čas na zážitek. Zážitek s velkým Z.
Původně jsem to chtěla koupit pro Koalixe a Mišáka dohromady (mají narozeniny jen pár dní od sebe), ale přece jen to nebylo nic levného a navíc se lety dělají buď pro jednoho nebo pro tři pasažéry. Tak jsme nakonec letěli všichni. Já sama malým letadýlkem (tuším) potřetí, ale vždycky je to velký a krásný zážitek, že bych klidně lítala furt. :D Ale byla jsem zvědavá, co tomu bude říkat náš oslavenec.
Mišák byl ze začátku malinko netrpělivý, nechápal, proč tak dlouho sedíme (kontrola všech přístrojů) případně jedeme s letadlem po zemi (pojíždění k ranveji). A přišlo mi, že se při vzlítnutí nakonec víc zajímá o pilotovu GPSku než o to, že už letí. Tak jsem se mu pak snažila ukazovat známý věci, aby věděl, kde jsme, ale když ono to všechno shora vypadá tak jinak, že se to moc nedalo...
Letěli jsme kolečko nad Hradcem, bylo vidět Velké náměstí a centrumsoutok a elektrárna na Labi, o kus dál pak pevnost v Josefově, zámek Kuks ale mě třeba bavily i takové drobnosti, jako balíky slámy a dlouhé stíny stromů.
Tak jsem ho nakonec nechala, aby si těch dvacet minut užil po svým a evidentně se to povedlo. Byl nadšený. Tak jsme se s naší výletovou Cessnou rozloučili a cestou domů v autě už se Miškin začal vyptávat, kdy poletíme příště... :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Fotky jsou super, centrum, soutok i Josefov celkem poznávám, v Kuksu jsem ještě nebyla... ale dělá se mi špatně, jen tam vidím ty kusy křídel :D

      Vymazat
  2. Fotky jsou krásné !!! Úplně mi připomněly vlastní zážitek ...

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty fotky jsem se strašně těšila, jsou super :) Hned bych taky letěla :))

    OdpovědětVymazat