25. listopadu 2014

25.11.2014 Barking kid

Tak dlouho jsem všude opakovala, že mám děti chválabohu zdravý, až to najednou není pravda. Ještě ráno byl Matýsek užvaněné veselé dítě, co nás s nadšením vytáhlo z postele ještě za tmy. Když jsem přišla z práce, čekala mě rozpálená kňourající osůbka, které evidentně nebylo dobře. Když pak během večera - kdy mimochodem dobrovolně zalezl do postýlky a pohádku poslouchal bez obvyklého vrtění a povídání - začal ze spaní štěkavě kašlat, bylo mi to jasný. Laryngitida. Stejně jako loni. Achjo.

3 komentáře:

  1. Joo, taky jsem si nedávno říkala, jak nebyla docela dlouho nemocná, a šup! Ani pomyslet na to člověk nemůže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ouvej, tak držíme palce, ať je marůdkovi brzy líp !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Brzké uzdravění, vydržet.. b.

    OdpovědětVymazat