7. listopadu 2014

7.11.2014 NCC-1701-D

Nechtělo se mi, nechtělo, ale musela jsem. Nějak jsem to v té své samotce přežila a odpoledne, s dostatečným předstihem vyrazila na místo příjezdu dětiček ze školy v přírodě. Byla jsem vděčná všem pedagogům, že tam děti poctivě dokumentovali a dokonce ještě ten večer nahrávali fotky na net. Bylo super vědět, že se tam mají dobře, že se zvládaj převlíct, umejt si zuby a tak. :)
Měla jsem pro Mišáka ještě jeden dodatečnej narozeninovej dárek, kterej nestil dorazit včas, tak jsem ho aspoň hned po příjezdu potěšila lodí NCC-1701-D neboli Enterprise (ano, Mišák je poslední dobou velkej Trekkie :D). Měl radost, byl rád, že je doma, vyprávěl zážitky, ukazoval, co má novýho... Přišel mi takovej nějakej větší, rozumnější, bylo hezký mít ho zase doma. Horší bylo, že s Mišákovým příjezdem začal ukrutně zlobit Mates... Holt mi asi není souzeno mít konstantně dvě hodný děti :D

2 komentáře:

  1. Zato máš dvě konstantně skvělý děti ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. A prosím, poděkuj ve školce i za nás, fotodokumentace byla perfektní :-)

    OdpovědětVymazat