13. prosince 2014

13.12.2014 Stars

Dopoledne jsem s dětma vyrazila do solné jeskyně - tentokrát s objednáním, takže to na rozdíl od minulého týdne klaplo. Solná jeskyně byla mnohem menší, než jsem si podle školkových fotek představovala, a taky na můj vkus poměrně studená, ale jinak to byla zajímavá zábava. Hrabání v soli, houpání se na křeslech, koukání po barevných světlech... Každopádně víc než hodinu bych tam teda asi nedala... :)
Závěrečné "hvězdičky", které si Mišák v solné jeskyni vyprosil (malá světýlka v jinak tmavém prostoru), mi připomněly jedno překvapení, co jsem pro kluky měla v záloze. Z netu jsem objednala "star-mastra" - projektor barevných hvězdiček na stěnu. Původně míněno spíš pro Mišáka, ale naprosto jsem nadchla Matese. Fascinovaly ho. Akorát s tím - pochopitelně - chtěl furt blikat, no... Tak uvidíme, jak dlouho ta věc za dvě stovky vydrží... :)

2 komentáře:

  1. No, tak tohle asi nebyl nejlepší nápad... Mišákovi se hvězdičky nelíbí a v pokoji je nechce. Mates je naopak miluje, ale nechce u nich spát, naopak by s tím nejradši jen blikal a blbnul. Takže včera po 45 minutách zlobení byly hvězdičky odebrány a uschovány na lepší časy. Pochopitelně následovalo dalších 30 minut urputného pláče + ještě dvojí kňourání v noci. Radost, radost... Aneb za každý dobrý skutek budete po zásluze potrestáni. :D

    OdpovědětVymazat