31. prosince 2014

31.12.2014 The end

... a pochopitelně jsem se z toho moc nevyspala. Dopoledne marnost, jen jsem polehávala (Koalix byl mezitím i chvíli venku s Mišákem), po obědě jsem si na dvě hodiny (zároveň s Matýskem) lehla a dost mi to pomohlo, tak jsem odpoledne už mohla jakž takž fungovat. Děti jsme nechali u televize a vyšli jsme si jen s Koalixem na svižnou hodinovou procházku do lesa a pak zase domů. Udělali jsme si každej jednu pomazánku, dětem jsem nachystala večeři v podobě jednohubek, ale to bylo - co se týče silvestrovských příprav - všechno. Nikam jsme se nechystali, večer jsme zasedli k počítačům a silvstrovské veselí dost okázale ignorovali. Uvědomila jsem si, že vlastně ani šampus nemáme, ale nakonec jsme si připili tím dobrým rumem. Naštěstí ani rachejtlováního moc nebylo, tak jsme mohli vykročit do roku 2015 spokojeným spánkem. :)

3 komentáře: