6. prosince 2014

6.12.2014 Baking helper

Místo poslední dobou obvyklého sezení doma jsem se dnes ráno - Koalixe byl už od včerejška na konferenci historiků - vydala s dětma do solné jeskyně - Mišák tam chodil se školkou (a rád) a měla jsem dojem, že oběma by to mohlo pomoct na ten sice doznívající, ale pořád lehký kašel. Ovšem ostrouhali jsme, solná jeskyně funguje jen na objednávku předem. Jako náhradní plán jsme zajeli do Intersparu, kde mají skvělé dětské hřiště, ale málokdy se mi tam s dětma chce trávit čas - dnes to na vybití energie bylo ideální. A pak po obědě, když Matýsek usnul, tak jsme se s Míšou pustili do perníčků. Mně se do nich nechtělo, ale Mišák mě přemluvil (pekli totiž cukroví ve školce a děsně se těšil zejména na zdobení polevou :)). Těsto jsem měla splácaný od úterka, tak bylo pěkně odleželý, vykrajování šlo Mišákovi krásně od ruky - zkrátka tři plechy voňavých perníčků (mínus to, co se v mezičase snědlo - Mates je po nich jak drak :D) jsou uloženy ve špajzce. Zdobit se bude nejspíš za týden. :)

2 komentáře: