29. května 2011

21.05.2011 Table tennis tournament



Kdysi dávno, před devatero lety, se můj drahý bratr rozhodl oslavit svoje (kulaté) narozeniny poněkud netradičně - pingpongovým turnajem. Sezval příbuzné, šachové kamarády, kolegy z práce a proběhl tzv. nultý ročník. Tehdy, 27.4.2002 jsem byla u toho...
Od té doby dlouho nic, až letos jsem upravila plány tak, aby mi to vyšlo. (Mimochodem, Mišák byl letos v podobním věku, jako tehdy tahle malá slečna, o kterou jsme se se sestřenkou staraly.) Letos bylo účastníků o dost víc než tehdy, spousta dětí, spousta příbuzných (sešlo se nás solidních 21 členů rodinného "klanu"), spousta kvalitního pingpongu (kam moje hra bohužel moc nepatřila, přece jen jsem byla těch x let bez tréningu). Ale zahrála jsem si (když Mišák dovolil) a jak se říká ve Zlíně, bylo to fajn... :)
Tak zase za dalších devět let? ;)

1 komentář: