13. října 2014

13.10.2014 Acorns

Ve školce je vyhlášený sběr kaštanů a žaludů - pro KRNAPácký zvířátka. Kaštanů jsme letos nejvíc našli v Libé na naší západočeské dovolené, jinak bývají kaštany dost pečlivě vysbírané. Ale žaludů bude v lese určitě spousta, řekla jsem si. Vzali jsme odpoledne kola a vyjeli do lesa. Překvapilo mě, jak moc složitý bylo najít správný místo - v lese byla všude záplava dubovýho listí, ale žaludy nikde. Až hlouběji v lese jsme narazili na dub červený a ten měl kolem sebe žaludů spoustu, stačilo jen nohou odhrnout vrchní vrstvu listí. Ale druhý problém nastal vzápětí, když se dětičkám nechtělo sbírat. Že bude problém s Matesem, to jsem vcelku předpokládala, ale že se nebude chtít ani Mišákovi, který o kaštanech a žaludech a jejich využití určitě ve školce slyšel, to mě popravdě dost překvapilo. A přitom to nebyla nijak složitá ani nijak namáhavá práce. Nakonec jsme dvě igelitky úspěšně naplnili a shodli se, že to bylo pěkný, tak budu (naivně) doufat, že příště to bude bez remcání. :)

3 komentáře:

  1. Zvířata v KRNAPu se budou mít ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásné snímky,,tak vždy mi poskočí srdéčko ,když ty moje pravnuky vidím na nových fotkách...b

    OdpovědětVymazat
  3. Chm, přitom taková pěkná práce :)

    OdpovědětVymazat