26. října 2014

26.10.2014 Killing sundae

Idea to byla pěkná - když už jsme byli s rodičovstvem společně ve městě, tak jsem je chtěla pozvat někam chvilku posedět, na kafe a tak. To jsem ovšem netušila, jakej problém je najít v neděli večer v centru Zlína otevřenou nekuřáckou kavárnu. První dva tipy padly, tak jsme nakonec skončili v relativně nově otevřené kavárnocukrárně. Místo bylo, tak jsme se usadili. A seděli a seděli. Nemůžu upřít obsluhující slečně slušné chování, ale servírkovské skilly jí rozhodně chyběly - na objednávku se mě ptala celkem sedmkrát (od té doby, co jsme si objednali až po zaplacení, pokaždý se aspoň jednou vrátila, že to zapomněla, dvakrát něco chybělo). Byly z toho necelé dvě hodiny, většinou pročekané, ale když už to donesli, tak jsem šla málem do mdlob z toho množství šlehačky v Mišákově poháru. Ten byl opravdu zabijácký, nakonec jsme ho jedli na střídačku ve třech, ale i tak toho bylo moc. Poučení z toho plyne - příště jinam nebo ještě líp, nikam... :D

4 komentáře:

  1. Hmm, Zlín se tedy moc nepředvedl :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to byla spíš smůla na ty zavřený podniky, ta malá pražírna by počítám byla lepší :)

      Vymazat
  2. NO NAZDAR, to bych nesnědla ani já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No obávám se, že fakt ne, to snad nikdo. Až mi to přišlo líto jako záměrné plýtvání. :/
      Až pojedete do Zlína, tak vám sepíšu (ne)doporučení :)

      Vymazat