2. října 2014

2.10.2014 From height

Dnes byl Mišák poprvé na lezeckém kroužku. Dopředu se dost bál, ještě i tam, před začátkem se úplně klepal nervozitou, ale nakonec to dopadlo tak, jak jsem doufala - skvěle. Vůbec jsem mu tu hodinu a půl nechyběla, v pohodě tam zapadl (měla jsem obavu, že tam bude nejmenší/nejmladší), vedoucí, celé prostředí a dokonce i ostatní rodiče mi přišli v pohodě, takže spolu s Mišákovou spokojeností ve mně zavládl pocit, že to byl dobrej krok. Takže zatímco si vylezl čtyřikrát až nahoru, tak já seděla v přilehlé kavárně a užívala si hodinu a půl ničím nerušeného čtení. Idylka! <3 :)

5 komentářů:

  1. Gratulujeme, další lezec v rodině ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si to někdy musím vyzkoušet taky, děsně mě to láká. :)

      Vymazat
  2. To je ale fakt vejška :-o já bych to nevylezla určitě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odhadem šest metrů, ale příště se zeptám, taky mě to zajímá... :)

      Vymazat
    2. Obdivuji jak to všechno zvládneš, zdraví vás všechny a líbá....b

      Vymazat