30. října 2014

30.10.2014 Nymburk

Na čtvrtek jsem měla naplánovanou cestu do Nymburka. Hlavním důvodem byl Angry birds dort, kterej jsem si pro Mišáka objednala u Janiny, ale těšila jsem se i na Janinu a Kryštofa "na živo" a v neposlední řadě i na Nymburk samotný. Vzhledem k tomu, že Kryštof byl zrovna nemocný, tak jsem jela sama, bez Matýska, a vzhledem k okolnostem jsem nakonec byla ráda. Dost jsem si to malovala - hodinu cesta (aspoň Google to tak psal), hodinu v Nymburce a hodinu cesta zpátky. Začalo to kousek za Hradcem - bouračka na kruháči a hned jsem nabrala čtvrt hodiny zpoždění. Pak se na mé kochací cestě vyskytla ještě objížďka a místo v devět jsem byla na místě až chvíli před desátou (ale jinak díky za Street View, Google, miluju, když trefím bez bloudění :)).
Janina sice na blogu psala, že byla utahaná a použitá matka, ale nevěřte tomu, vypadala skvěle jako vždycky, navíc na sobě měla dokonalé zelené tričko, až jsem měla pocit, že si ho oblíkla mně na počest. :D Kryštof byl skvělej, po pár ostýchavějších minutách mi začal ukazovat hračky a byt a vyptávat se a vůbec předvádět, že je opravdu přesně tak úžasnej, jak to z blogu a fotek vždycky vypadá. Až se mi od nich vůbec nechtělo...
A když už jsem se měla vydat na cestu domů, tak mi přišlo líto jet hned domů a ani si neokouknout nymburské hradby. Tak jsem si ještě udělala procházku po městě, obešla náměstí, okoukla opevnění (krásné místo, fakt si sem ještě někdy zajedu i s dětma) a zamířila domů. To už mi bylo jasný, že to do oběda rozhodně nestihnu, tak jsem po telefonu poprosila babičku o prodloužené hlídání a vyrazila. Tentokrát jsem to vzala přímější cestou, která byla navíc sympaticky prázdná a ještě jsem mohla sentimentálně vzpomínat na časy, kdy ještě nestála D11 a my tudy jezdili z hradovýprav. Jooo, časy se mění...
Každopádně Nymburk má u mě plusové body, tak snad zase někdy. ;)

5 komentářů:

  1. Jo, nadšení ze Street View sdílím, taky si vždycky hledám, jak to vypadá tam kam jedu, abych věděla, co vlastně hledám :)
    A v Nymburce jsem nikdy nebyla, asi bych to měla napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli to bude o víkendu, můžeme se přidat... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hradby jsou velice fotogenické ...

    OdpovědětVymazat