21. října 2014

21.10.2014 Pumpkin

E. mě navnadila - ti vyřezávají dýni už několikátý rok. Tak jsem nakonec taky pořídila dýni a odpoledne, když jsem přijela z práce, jsme se s Matýskem pustili do dlabání a vyřezávání (Mišákovi byl bohužel milejší StarTrek). Šlo to líp, než jsem čekala, dýni jsme nakonec udělali dvojobličejovou, když už. A povedla se, domnívám se. :) No a Matýsek se díky tomuto odpoledni naučil naprosto zásadní slova "dlabali" a "švetý-ko" a "dýňák"...
Ještě o něco později dorazili na rychlou zahradovou návštěvu pet, tpk a jejich Bart. Přivezli klukům krásný dárky, Mišák se předváděl, co to šlo (hlavně s Bartem), ale jinak to bylo moc fajn. Doufám, že nám jednou opravdu vyjde to grilování v HB. :)

3 komentáře:

  1. "Dýňák" u nás taky v posledních dnech vede :))

    OdpovědětVymazat
  2. ... tenhle se tváří pěkně "naštvaně" ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já původně zkoušela přívětivější obličej, ale když ono to chce jednoduchý linie, aby se to dobře kudlalo, tak je nakonec takovejhle zlouňák. Naštěstí se ho ani Matýsek nebál, spíš furt kontroloval, jestli svítí :)

    OdpovědětVymazat