10. července 2014

10.7.2014 Seamstress

Den před odjezdem do Zlína. Ačkoliv jsme na to měla dost času, tak jsem s opravováním Mišákových kalhot (aby nemusel jet jako úplnej trhan - na kolena je fakt expert :/) měla pochopitelně nejvíc práce dnes. A nemůžu říct, že by se mi dařilo. Sice jsem tentokrát nebojovala tři čtvrtě hodiny se špatně navlíknutou nití, jako posledně (když jsem dědovi zakládala kalhoty), zato se mi povedlo přišít záplatu na koleno zároveň i na zadek. Grrr, jestli něco nesnáším, tak to je párání své poctivě ušité práce. A to mě ty kalhoty čekaly minimálně troje! No nakonec jsem to dala, pochopitelně, ale byl to boj. A všechny ty další děravý kalhoty, co jsem objevila (a co už jsou mezitím Mišákovi malý), jsem zatím odložila na neurčito, až mě přejde vztek. Radši. :D

3 komentáře: