24. července 2014

24.7.2014 60 km

Na nedávném grilování jsme se s paní hostitelkou domluvily, že bychom během Mišákových prázdnin ve Zlíně mohli s Koalixem dorazit na motorkách. Tak z toho byla dnešní jízda do Hořic a zpět. Moc jsem toho letos nenajezdila a teď pic, rovnou šedesát kilometrů. Navíc po celkem frekventovaných cestách. Ale šlo to překvapivě dobře... Tedy až do toho okamžiku, kdy mi to (cestou zpátky, už potmě) v křižovatce chcíplo a najednou jsem měla motorku na zemi. Ani sama sobě nejsem schopná zreprodukovat, jak se to stalo. Zato dobře vím, co následovalo - prostě jsem ji zase zvedla. Sama. A jsem za to na sebe pyšná. Hotovej Rambo. :D Odnesla to (jen) spojková páčka, ale byla jsem ujištěna, že se to stává a že to není žádná tragédie. Tak cajk. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat