16. července 2014

16.7.2014 Motorcycle again

Už dlouho se mi nestalo, že by se mi zdál tak hodně živý sen, který by se mi prolnul do skutečna. Nepamatuju si všechno, ale byl v něm zkráceně celý život až do stavu (cca blízká budoucnost a rychle to šlo dál), kdy jsem měla jedno dítě ve škole, kde mu to moc nešlo, druhé ve školce, kde bylo nešťastné (ve snu se objevily nějaké problémy s tamějším panem ředitelem) a já v práci, ulítaná ze všeho, s nesmírně silným pocitem toho, že všechno pěkný už je pryč a už to bude jen horší. Hodně dlouho jsem se neprobudila tak vyděšená. Navíc ve mně ten sen hlodal celý den, pořád jsem o něm musela přemýšlet, stejně jako ve mně zůstávala jakási úzkost, že už je to všechno v pytli...
Hodně jsem celý den přemítala, jestli není moje rozhodnutí vracet se do práce příliš ukvapené a jestli už je fakt všechno to lepší za mnou a podobně, ale co člověk ví? Rozhodně se s podobnýma myšlenkama nedá moc fungovat, prostě se musím na svět koukat jako optimista. Ale dostal mě ten sen a ne že ne.
Každopádně jsem si užila další den se svým potomkem, byla jsem si zacvičit a večer jsme si ještě s Koalixem vyjeli na motorkách. Jestli to takhle půjde dál, tak bych si snad v budoucnu nemusela stěžovat...

4 komentáře:

  1. Rozumím, znám tyhle blbé živé sny, ale je to nesmysl podle mě, tohle je jedno období, je fajn, ale už se těším na to další, nemuset na cestách řešit mlíko, plíny a polední spaní, mít program, co si užijou všichni, nejen dohlížet na pískové popeliče, a až už je to přestane bavit s rodičema úplně, mít zas čas na sebe a svoje aktivity... No a pak se bude koloběh opakovat s vnoučatama :D zle nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marunko ,sen je sen,,život je uplně jinde a zařídíš si jej jak tobě bude nejlepší vyhovovat. Hodně zdaru"!!! b

      Vymazat
  2. Přečteno a velice se mi to všechno líbilo ...b

    OdpovědětVymazat
  3. No, dospěla jsem k závěru, že výhodou podobných životních změt je to, že jsou většinou pozvolné a člověk má čas si zvyknout. V tom snu to bylo všechno asi nějak moc hopem, brr...

    OdpovědětVymazat