25. července 2014

25.7.2014 Christmas in July

To jsem se zase nechala do něčeho uhučet... Na FB toho moc nemám, ale jednou z mála skupin, ve které jsem jakž takž aktivní, je mezinárodní fanklub Smashbooků. Klasický babinec, kde se každý (vlastně spíš každá) chlubí tím, co vyrobil(a). Občas docela dobrý zdroj nápadů. A nedávno tu vyhlásili akci "Christmas in July" - náhodný swap (korespondenční výměna) vánočních kartiček, nálepek, pásek, papírů, všeho. Prostě vánoce v červenci. Nevím přesně, co mě vedlo k tomu, že jsem se přihlásila, ale už je to dávno. Zpětně mám pocit, že jsem se musela snad zbláznit. Každopádně mi hořel termín, tak jsem byla nucena pustit se dokonce i do výroby něčeho vlastního (což bylo v tomto swapu podmínkou). Uf. Ale zásilku se mi nakonec povedlo odeslat včas - pět dní před deadline -  a teď jsem moc zvědavá za a) jaké budou na mou vánoční obálku ohlasy a za b) co dorazí mně. Uvidíme, uvidíme...

2 komentáře:

  1. Ještěže tam nejsem, prázdný vánoční SB se mi tu stydí v poličce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si teď vyhlídla vánoční, kterýmu asi neodolám. I když teda fakt netuším, co do něj budu cpát... Ale mít ho musím! :D

      Vymazat