12. července 2014

12.7.2014 Wallachian hills

Důvod, proč jsem tenhle víkend jela do Zlína, když jsem tu byla relativně nedávno, tkvěl v pozvání na svatbu jedné z mých spolužaček a kamarádek z gymplu. Polední obřad jsem jaksi nestíhala, ale na afterparty jsem se podívat chtěla. Prvním dobrodružstvím byla cesta půjčeným autem někam do nitra valašských kotárů. Ale dala jsem to (skvělá navigační a strategická příprava se nezapře :D), včetně parkování (ve svahu mezi stromy). Druhé dobrodružství bylo vytrvat a zabavit tam děti ty dvě hodiny, než novomanželé vůbec dorazili. Ale i to jsme zvládli. Potkala jsem tam pár svých spolužaček, ale na nějaké velké vykládání to mezi všema těma dětma stejně moc nebylo. Největším zážitkem tak nakonec bylo setkání s živou kozou, lezení po starém traktoru a cesta autem po kopcích. Taky slušný skóre. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat